تبلیغات رفتاری: هدف گیری مجدد

تبلیغات رفتاری روشی است که به وسیله آژانس های تبلیغاتی اینترنتی برای ارایه تبلیغات هدفمند براساس جمع آوری اطلاعاتی درباره گشت و گذار کاربران در اینترنت به مصرف کنندگان ارایه می شود. در این مقاله کوتاه، نگاهی می اندازیم به تکنیک “تبلیغات رفتاری” و روش های بکار بردن این روش به صورت عملی.

ادامه خواندن “تبلیغات رفتاری: هدف گیری مجدد”

EagleGet دانلودر رایگان با کاربری بالا

از ابتدا برای دانلود فایل ها از اینترنت با مشکل روبرو بودیم. دانلود از طریق ie که همیشه یا سرعتش پایین بود یا قطع میشد و فایل اگر ۹۹ درصد هم دانلود میشد از بین می رفت! یا همینطور فایرفاکس و برخی نرم افزاهای دانلود هم بود که کارایی لازم را برای دانلود نداشتند. اما زمانیکه internet download manager پا به عرصه دانلودرها گذاشت خیل عظیمی به سمت این نرم افزار هجوم آوردند. البته با توجه به امکاناتی که داشت طبیعی بود. اما غیررایگان بودن این نرم افزار باعث بروز مشکلات زیادی می شد. از جمله ۳۰ روزه بودن امکان استفاده از IDM و کرک هایی که بعد از مهلت ۳۰ روزه مورد استفاده قرار میگرفت که اکثر آنها باعث اختلال در عملکرد IDM میشد.

ادامه خواندن “EagleGet دانلودر رایگان با کاربری بالا”

نبود راهکار مناسب در استفاده از شبکه های ارتباطی

شبکه های اجتماعی را شاید بتوان پراستفاده‌ترین ابزار ارتباطی در فضای مجازی دانست. که البته با افزایش ضریب نفوذ گوشی های هوشمند و به وجود آمدن برنامه های کاربردی این شبکه ها، استفاده از آنها دوچندان شده است. متاسفانه یا خوشبختانه استفاده از این برنامه ها در ایران به حدی بالاست که بعضا سایت های سازنده آنها، ایران را جزو ۱۰ کشور برتر مصرف کننده قرار می دهد. فارغ از طریقه استفاده و آشنایی افراد با این برنامه ها، متاسفانه فرهنگ استفاده آنها هنوز در ایران جا نیافتاده است. شاید دلیل آن را بتوان نو بودن این کاربرد در ایران به واسطه همه گیر شدن گوشی های هوشمند دانست؛ چون هر فردی پس از خرید یک گوشی هوشمند ابتدا به نصب این برنامه ها اقدام می کند!

ادامه خواندن “نبود راهکار مناسب در استفاده از شبکه های ارتباطی”