فارسی سازی افزونه uCare – Support Ticket System

در دانگو وب از یک سامانه پشتیبانی بسیار خوب از لحاظ امکانات که بر پایه فریم‌ورک Codeigniter نوشته شده بود استفاده می‌کردیم اما به علت پشتیبانی ضعیف و باگ هایی که داشت آن را غیرفعال کردیم. فرصت نوشتن یک سامانه پشتیبانی برایمان فراهم نبود (البته نوشته شده ولی تکمیل نشده)؛ برای همین بدنبال یک سامانه پشتیبانی می‌گشتم تا خیالم از بابت مسایل مربوط به مشتریان و امور پشتیبانی راحت باشد. ابتدا سامانه های مستقل را جستجو کردم اما به نتیجه ای نرسیدم. بنابراین تصمیم گرفتم تا افزونه‌های وردپرس را امتحان کنم.

در انتها به افزونه uCare – Support Ticket System رسیدم. این افزونه یک سامانه پشتیبانی تیکت است. از ویژگی های مهم این افزونه می‌توان به ارسال و دریافت تیکت، دسته بندی تیکت ها، ایجاد کارمند، تخصیص تیکت به کارمند، سازگاری با افزونه های Woocommerce و EDD و… اشاره کرد. اما متاسفانه فارسی سازی نشده بود برای همین تصمیم گرفتم تا فارسی سازی این افزونه را انجام دهم. اینکار را انجام دادم و برای نویسنده افزونه ارسال کردم.

یکی از نقاط ضعف این افزونه که در صفحه مستقل خود بارگذاری می‌شود، پشتیبانی نکردن پوسته از rtl است. برای همین این مورد هم به نویسنده افزونه انتقال دادم و با آغوش باز از آن حمایت کرد.

Hi Mahmoud, Thank you for providing us the Persian translation. This is definitely the first step towards RTL support, which will be added in future versions. Your translations will be added to version 1.6.0 which is going to be released in the next 1/2 weeks. Best regards

همانطور که در متن ایمیل ارسال شده به من آمده، فارسی سازی در نسخه ۱.۶.۰ اعمال خواهد شد. و مسئله مربوط به rtl پوسته نیز بزودی حل خواهد شد. اگر قبل از بروزرسانی نیاز به نسخه فارسی آن دارید در ادامه می‌توانید آن را دانلود کنید. زبان فارسی اضافه شد.

اگر در جایی از ترجمه مشکلی وجود داشت، خوشحال می‌شوم تا با بنده در میان بگذارید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *